14/10/06

ΤΑ ΣΟΝΕΤΤΑ ΤΟΥ ΚΥΝΗΓΟΥ






Ένα μεγάλο, θαλερό Δάσος και με η ψυχή μου.

Λίγος ο δρόμος ως εκεί, καθώς έχεις σιμώσει.

Μονάχα μην αργοπορής μην τύχει και νυχτώσει

και δε σε ιδούν τα μάτια μου και μείνω μοναχή μου.



Εκεί τα δέντρα είνε ψηλά καθώς οι στοχασμοί μου.

Η χλόη πάνω στις πίκρες μου γλυκιά ’πό χάδια στρώση

κ’ ένα λουλούδι φλογερό μονάχα ανθίζει, η ευχή μου

ναρθής εκεί με όλη σου την κυνηγήτρα γνώση.



Θα σε μεθύση η μυρωδιά και δε θ’ ακούς τι ψάλλουν

κρυφά, καθώς ερωτικά τρυγόνια τα όνειρά μου,

μα πληγωμένα και νεκρά μπροστά σου σαν προβάλουν,



Θα ειπής βαθιά σου ψάχνοντας τότε, πούνε η χαρά μου;

Κι’ όπως θα βλέπης γύρω σου, βουβά και λυπημένα

θα γίνης όνειρο, καημός, τραγούδι εσύ για μένα.
ΜΑΡΙΑ ΠΟΛΥΔΟΥΡΗ

MAY THE FORCE BE WITH YOU
Copyright © Demetrios the Traveler
(
Brexians lair)

Δεν υπάρχουν σχόλια: